Začal jsem chodit na cvičák...

14.10.2009 18:39

Ahoj lidičkové a kámoši pejskové. Tak už mi to začalo. 26. září jsem prvně vyrazil s pánečkem na cvičák. Asi všichni chápete, co to obnáší. Ale nebojte, nebudu si stěžovat, bylo to úžasný. Takových nových kamarádů a hlavně starých přibližně jako já. Takže, co se mě týká, já byl spokojenej, protože bych si pořád jenom hrál a olizoval všechny kamarády kolem. Samozřejmě, že jsme i cvičili. Vzal jsem si k tomu pánečka. Paničku jsem nechtěl moc trápit. Má toho starání doma dost. Rozhodl jsem se , že z počátku nebudu dělat pánečkovi moc problémy. Myslím, že mu to docela šlo. To, co jsem se ho tam snažil naučit, už spolu dávno trénujeme venku na procházkách. Nechci se vytahovat, ale fakt nám to šlo. Chodil vedle mě  tak pěkně, že jsem s ním u té nohy šel taky. Už zvládám i down. Rozhodl jsem se, že na povel vstaň hned tak zadarmo poslouchat nebudu. Ať mají se mnou taky trochu práce.. Jasně, že vím, co po mě chtějí, ale já je chci taky trochu pozlobit. Nakonec, musím na páníčky čekat v kotci každý den, než přijdou z práce a v pondělí čekám teda pěkně dlouho, tak ať si taky chvilku počkají oni na mě. Tak pěkně podzimní dny...